Ya benim de son regl 6 Mart. Ama şimdiden 3 4 kilo aldım nerdeyse. 46dan 49ları gördüm şimdiden. Karnım zaten kütük. Mide bulantısı yok. Tiksinme var. Yiyemediğim şeyler var ama yiyebildiklerimş çok da güzel yiyorum😒. Evde asla yemek yapamıyorum her şey çok kokuyor. Sizde durumlar nedir?