beautiful_ kusum Azra da kasım bebeğiydi ben hepsini de kullandım 3-6 alabilirsin ama alt üst takım olarak bide ayaksiz olsun alt kısmı lastikli oluyor ya gayet iyi oluyor 0-3 ay Azra da baya vardı hepsini de kullandik çünki çok kakali cisli oluyorlar malum Kasım’da oluyor durumun varsa tabiki de 6-9 da alabilirsin.. Benim şimdiki bebede Haziran’da dogucak yeni doğan eti ne ki ne kadar sıcak olursa olsun onlar usur bence akşamları da haliyle soğuk olur normal takım ve usttten yelek tarzında bişey giydirmek gerek diye düşünüyorum 🥰