düşündükçe aklıma geliyor. mesela ⅚ tane müslin örtü fln aldım. emzik biberon fln aldım. bornoz takımı aldım. küvet aldım. sallanan anakucağı, mama sandalyesi , yastık yorgan vs vs
3 tane fln hastane çıkışı yaptırdım. Ama fazla bence. Ben kararsızlıktan aldım. Kapı süsü, takı yastığı, çikolata, kolanya hediyelik yaptırıyorum. Anca o zamana hazır olur.