beautiful_
İnan ben şimdi bebeğe öyle yapıyorum canım çok almıyorum fazla fazla almıyorum kullanacağı kadar alıyorum bakıyorum onlar küçülmüş hemen ya AVM’ye çarşıya çıkıyorum çıkamasam da internetten beğendiğimi alıyorum üç günde elimde oluyor yıkıyorum giydiriyorum
O yüzden alıp evde süt toplamaya gerek yok çünkü her şey elimizin altında olmuş