tubitolo24 melmih12 ama bence çok net bir şekilde buradayım diypr 💗💗💗 sağlık ocakları alıyor aslında kan sabah bi gidin isterseniz
melmih12 bbk28 yaa verdim 3 saat oldu ama hala sonuç çıkmadıııı. Yalnız bat yarın nasıl bu kadar belirgin çıktı ben de anlamadım 😅😅
melmih12 11e kadar alıyorlar ve ben işte oluyorum maalesef :(( Ama 2 saat kadsr önce kadın doğum hastanesine gittim biraz kötüyüm gebelik şüphem var diyince aldı doktor kan 😅😅 ama 3 saat oldu Hala e nabızda yok sonuç
ceren_eff tubitolo24 bende bu markanın testiyle yaptım adetime iki gün kala aynı böyle çıktı ertesi gün yine yapmıştım oda negatif gibiydi ama dr gidip kan verdim betam 93 tü 😴
melmih12 bbk28 aslında pcos hastasıyım yumurtlama dönemimi hiç takip edemem ama genelde geç yumurtalarım ilk gebeliğim döngünün neredeyse 65. Gününde falan öğrenmiştim. Bu nasıl oldu hiç anlamadım. 19 nisan da regl gördüm en son. Şüphelerim olmasa test yapmadan beklerdim
tubitolo24 brcnmhmt12 ben 6+3 te gittim kalp atışını duyamadım çok üzülmüştim bu haftalarda hep duyduklarını söylemişlerdi bura da da öyle okumuştum 9 gün sonra gittiğimde 7+5 de kalp atışı duyduk ama doktorum geç döllenme olduğunu yani bebeğin 7+5 değil 6+5 olduğunu söyledi o yüzden öncesinde duyamamışım
Papatyakiz brcnmhmt12 Tam 6 haftalıkta doktor duydu ama cihaz çok iyi değil sana dinletemiyorum dedi. Ben 7+5 te duydum canım.
brcnmhmt12 tubitolo24 bende tam 6 haftalıkken gittim duyamadım biraz tedirgin oldum bakalım şimdi 6+6 ,7+1 de randevumuz var umarım sağlıkla duyarım ☺️
tubitolo24 brcnmhmt12 duyarsın canım endişelenme benim ni arkadaşım 8. Haftada duymuştu suan 16 haftalık gayet sağlıklı ilerliyor herkesin gebeliği süreci kendine has o yüzden endişe etme 🥰🥰
brcnmhmt12 tubitolo24 bu benim kısmetse 3. Çocuğum ama sanki herşeyi ilkkez yaşıyor gibiyim diğerlerinde nasıl oldu ne zaman duydum hiç hatırlamıyorum acemilik çekiyorum ☺️
tubitolo24 brcnmhmt12 ahahah onu burada çok okuyorum 3. Gebeliğim ama herşeyi unutmuşum yazan çok var normal ama 🥰🥰