bbk28 merhaba evet ovülasyon testim günlerce pik gösterdi ama sonra silikleşti tam o gün muayene oldum yani yumurta çatladı bende zaten doktor a randevu almıştım muayene de de doktor bak yumurtan çatlamış değerlendir mutlaka dedi zaten değerlendiriyordum o ay regl olmadım hamileyim şuan bu arada ovülasyon testiniz hangi marka