tubitolo24 brcnmhmt12 ahahah onu burada çok okuyorum 3. Gebeliğim ama herşeyi unutmuşum yazan çok var normal ama 🥰🥰
melmih12 tubitolo24 çok teşekkür ederiiiim. Ayın 22sine randevu aldım mecbur araya bayram girmeden sağlıklı mı diye görmek için. En kötü kana bakar diye düşünüyorum doktor inşallah her şey yolundaysa
Papatyakiz brcnmhmt12 Tam 6 haftalıkta doktor duydu ama cihaz çok iyi değil sana dinletemiyorum dedi. Ben 7+5 te duydum canım.
bbk28 tubitolo24 Canım unutmamışsın beni😍 Mutlu oldum 🩷 tam çatlama tarihini bilmiyorum yumurtanın bugün Dpo 12-13 falanım en son dün kaset test yaptım negatifti.Ama hala adet olmadım bekliyorum🥲
bbk28 tubitolo24 inşallah canım eğer pozitif olursa mutlaka haber veririm negatif olursa burada arada görürsün beni bir yerlerde yazarken 😂
smyyy95 bbk28 kızlar adetime 5 gün var ateş basması oluyor göğüslerimde hassasiyet var ve leke geldi ama çok açık renk sizce var mı
tubitolo24 kayamoomss evet canım anımsıyorum seni ilk öğrendiğimizde konuşmuştuk normalde 12+2 olmam gerekiyordu 1 hafta geri attı geç döllenmiş dedi doktorum benim 🤭🥰