ruyyaa ben ilk doğumda spinal+epidural oldum. Ben de bir yan etki yapmadı hiç. Bazıları sırtında, omzunda, belinde kalıcı ağrı kaldığını söylüyor ama ben de kalmadı. Çok rahat geçti doğum. Ameliyathaneye girmemle çıkmam bir oldu gibi hissettim. Çıktıgımda zaten bilincim açılmıştı. Spinal kısa vadeli tek dozda yapılıyor sanırım, epidural da etkisi azalınca tekrar yapılabiliyordu ondan ötürü kombin kullanıyorlar.