Ceku256 sizi görmüşken sormak istiyorum ilk sezeryanimda spinal oldum uyustum hiç ağrı acı hissetmedim belimden bacaklarıma sıcaklık geldi uyustum , ikinci sezeryanim yine spinal oldu o sıcaklık ikinci de gelmedi kızım doğduktan sonra içimde ağrı başladı çok kötü ağrı yaşadım travma olarak kaldı bu bende üstelik bu ağrılarım ameliyat saatiyle beraber 7 saat sürdü şimdi üçüncüye hamileyim haftaya Çarşamba üçüncü sezeryanim olacak Genel istedim ama ağrıya uyanirsin entube zor edilirsin dediler uyanmadan hiç bir ağrı kesici işlem yapılmıyor mu acaba ağrıya uyanmış oluyoruz uyusmadigimi söyleyince zaten genele döneriz dediler