Benim daha önce 2 spinal im malesef tutmadı ve genel olmuşdum. (1 apandist ve 1 sezaryanda yaşadım bunu malesef talihsiz bir durumdu benim için) ve korku travma yarattı. Şimdi 2.hamileliğim ve perşwmbe doğuma gireceğim , bugun anestezi doktoru ile görüştüm gerçekden çok iyiydi ve bana spinal+epidural kombine önerdi . Buarafa 34+2 de doğuma alınca plesantam rahme ve mesaneye yapışmış dikey kesi olcak bunlarda etkilenince iyice stres korku yaşıyorum açıkcası , ama bana en son şunu dedi kimse seni zorlamaz istersen genel de olursun dedi amaliyat günü karar verilvwk merak ettiğim prematüre doğumlarda genel anestezi uyguluyor musınuz anneye ?
Ceku256