Bende de hafif kahverengi gibi gelince doktor girişi tahriş ettiğimi söyleyip gliserin vermişti. Gliserin ile nemlendirirek kullanıyordum. Ancak yine de mutlaka bir doktoruna muayene ettir. belki dozunu arttirmasi da gerekebilir. İlk trimesterde ben sabah akşam kullanmak zorunda kalmıştım miyom dan dolayı. Sonrasında teke düşürdü.