rmy1 emir05 fitil olarak önerdi zaten doktorumda leke gelince korktum ben yazdım ağızdan alim mi diye oda kullanabilirsin ama yan etkisi çok olur dedi sende de mi geliyor böyle kahverengimsi leke bide bende kanam alanı varken bile gelmiyordu şimdi geliyor aradan 2 hafta geçmesine rağmen
emir05 rmy1 bende de öyle. Hatta doktora gıttıgımde hala kahverengı Sıyah lekelenme var dedım. Baktı kanama alanı yok ama eskı kanlar geluyordur kırmızı olmadığı sürece korkma dedı.
rmy1 swwlnur özele gidiyorum ama yarın içim rahat etsin diye devlete gideceğim tekrar bi baktırayım ne olur ne olmaz diye randevu aldım
rmy1 emir05 benim 2 hafta önce bitti kanama alanım ki onda bile lekelenmem yoktu böyle sizin ne zaman bitti bende gittim bişey demiyor kanama alanı yok devam et hapa dedi
emir05 rmy1 10 haftalıgım sımdı geçen hafta bıle geldı ama yormuştum Kendımı ağrım oldu sol tarafımda geldı tek seferlık sonra devamı olmadı çok şükür. Bu hafta gelmedı çok şükür. Ama onun kncesınde her kabamdan sonra bır hafta boyunca kahverengı leke devam ederdı gıderdım kanama alanı yok derdı. Benım rahım seklımden dolayı kanama olma ıhtımalı çok yüksek dedı. Her hafta düzenli olarak neredeyse kanamam oldu.
Raana rmy1 merhaba yaptınız acaba,lekeniz geçti mi? Benim de 10 haftalık,günlerdir pembe kahverengi leke oluyor,çok korkuyorum
rmy1 Raana canımm lekelenmem devam ediyor benim çok açık kahverengi şeklinde doktora gittim bir sıkıntı yoktu bebek iyidi ama hala devam ediyor anlamadım fitil olarak değilde şu an ağızdan alıyorum geçen peçeteye sildiğimde felanda görmüştüm leke şu an görmüyorum hiç ped taktığımda görüyorum
berffinnn mervekalkann banada progestan fitil verdi bugün ve kullanırken derine itemiyorum korkuyorum elledigimde hisediyorum ucunu ne kadar derine itilmeli yapamiyorum ben ya
mervekalkann berffinnn fazla itmenize gerek yok onu karşınıza ayna alın oturur pozisyonda sırtınızı yaslayarak yerleştirin çok rahat gidiyor içeriye 20 dk da uzanın sonra ilk idrarda gözlemleyin beyaz pütürler görüyorsanız ilaç işe yaramış demektir.