Esraaaaa 1umutturyasamak Biz de 32+2 olduk normalde hiç durmazdı bugün biraz hareketsiz geldi bana korktum ama kahvaltıdan sonra hareketlenmeye başladı 🤔 Demek doğuma hazırlıyormuş bunu duyduğuma sevindim
1umutturyasamak Esraaaaa evet öyleymiş canım kasılıp toplanması doğuma hazırlaması demekmiş aynıyız bakalm hangmz cabuk doğurucak bide benm bebeğim aç kalınca tekme atyor kalk beni doyur diye yoksa normalde beni tınlamıyor 😀😀
Esraaaaa 1umutturyasamak Kıyamam ona ben ya 😃 Benimki de bir şey yediğimde hareketleniyor 😃 Evet bakalım az kaldı bekleyip görücez kim önce doğuracak sağlıkla gelsinler 🙏🏼🥰
Dmls3008 1umutturyasamak kızlar cidden heyecan yaptım benim uzun zamandır öyle yapıyor acaba toplanıyor tuvaletimi yapınca felan daha çok küçüğüz 🤔
mervecoban SelimsMom doğum parası için 32.haftayı tam çalışmak gerekiyor diye duydum ben ama 32+6 olması lazım dediler bana ama?
SelimsMom mervecoban 32+0 da başlıyor rapor, 32. haftayi doldurmus üzerine gün katliyor oluyorsun 🙋♀️
hillkaya Veten sabah 6 doz kahvaltıdan önce. Gece 10 doz ama yinede bazen sınırda bazen biraz üstünde çıkıyo diyet de yapıyorum
Popmum senayck aynen ben de nisan sonu istiyorum ama o ne zaman gelmek isterse artık ☺️ çok zorlanmaya başladım ev işleri hep yarım yarım. Yattığım yerden desteksiz zor kalkıyorum.
Dmls3008 senayck kilosu boyu gayet iyiyse nisan sonu gelir artık bebişler tam günü gününü beklemiyor tpmbiş oldukları için 💞💞
tazeanne61 1umutturyasamak boya yapıldığı sürede evde duracak mısın ? Bizde yapıcaz boya eşim yapacak mesleği olduğu için ama eşim evde durmamı istemiyor annende kalırsın diyo 🙄
Dmls3008 tazeanne61 boya kokusu rahatsız ederse annesinde kalabilir ama kayınvalidemin yeni badana yapıldı ben onlarda kaldım pek rahatsız etmedi