hillkaya Veten şeker yüklemesinde açlık 98 tokluk 195 çıkmıştı. Şuan değişiyo sınırda yada biraz üstünde çıkıyo
Kpszkbra Anneyimmmm Bilmiyorum ki 40haftayi doldurmaz genelde bebekler dedi belki onun için demiş olabilir canım genelde 37den sonra her an bekliyoruz nisan sonu olur büyük ihtimal dedi
Popmum Anneyimmmm malesef bir odayı bir günde ancak temizleyebiliyorum hele mutfağı iki üç falan. Hemen yoruluyorum bebek kasılıyor dinlenmem için sürekli uyarıyor.
Dmls3008 Aysenur27 1umutturyasamak benim ufaklıkta kıpır kıpır maişallahı var bizimde oda hazırlığımız başladı heyecanla doğmasını bekliyoruz 💞💞 sağlıkla gelsin kuzu cinsiyeti ney?
Aysenur27 Dmls3008 bizde öyle eksileri tamamlıyoruz odasını bekliyoruz kargo da henüz 😊oğlumuz olucak inşallah
Dmls3008 Mirom eksiklerim bitmedi odası gelicek dahaa kıyafetler yıkanıcak ütülenicek daha benim için alışveriş yapamadım bebeişe ala ala kendimi unuttum 😂 senin nasıl durumun 💞
Dmls3008 SelimsMom aynen katılıyorum iş yerinde hiç değilse günler geçiyor bendede öyledi ama simdi evde zaman geçmek bilmiyor 💞
Dmls3008 1umutturyasamak kızlar cidden heyecan yaptım benim uzun zamandır öyle yapıyor acaba toplanıyor tuvaletimi yapınca felan daha çok küçüğüz 🤔
Dmls3008 senayck kilosu boyu gayet iyiyse nisan sonu gelir artık bebişler tam günü gününü beklemiyor tpmbiş oldukları için 💞💞
Dmls3008 tazeanne61 boya kokusu rahatsız ederse annesinde kalabilir ama kayınvalidemin yeni badana yapıldı ben onlarda kaldım pek rahatsız etmedi