1umutturyasamak bizde 32+1 olduk bugün. Ben 1saat yürüsem yoruluyorum,vajinamda sızlama oluyor 2-3gündür.dün 2saat yürüdüm işlerim vardı onları hallettim eve geldim nasl bi sızlama vardı,uyudum 1-2saat uyandığımda sanki dayak yemişim vajinama gbi sızlıyordu sonra geçti😟 sizde de oluyor mu acaba 😐