beautiful_ Merhaba ilk oğlumda bende almamıştım pompa ama birgun aniden mastit oldum ve dayanılmaz ağrılar çektim, eşim eczaneye gitti ve ne bulduysa onu almış, Manuel pompaydi ve göğüslerimi mahvetti cok acıtıyordu sağmak işkence haline geliyordu. Şimdi 2. ye hamileyim ve ilk aldığım eşya elektrikli Göğüs pompası oldu. Marka vs siz araştırırsınız zaten ama son anda can havliyle saçma sapan eczane pompalarına mahkum olmaktansa önceden önleminizi alıp konforlu bir pompa edinin bence 🥲💗