saziment yok be kuzum güzel bir his ama şöyle birşey var göğüs ucu yara olmaması gerek o zaman canın yanıyor geçenlerde eşimin kuzeninin eşi doğum yaptı göğüs ucu yara olmuş diye emzirirken çığlık atmış bebek korkmuş memeyi tutmamış bebek ondan göğüs ucu bakımı çok önemli ve asla korkma düşünsene 9 ay karnında taşıdığın bebeğin artık kucağında onu emziriyorsun 🥰