beautiful_ bence al arkadaşın dediği gibi aniden lazım olursa mecbur kalıp istemediğin bişey alırsın. En azından arastırıp begendiğini al. Gögüs ucu çıkmaması bebeğin tutamaması yada fazla olursa sütun Stok amaçlı bence her türlü gerekli bişey. Benim sola daha yatkındı sagı etmedi bu sefer şişti şişlikten dolayı tutmadı agrımaya başladı hemen sipariş verdim. Yenidogan bebeğim acil lazım dedim sağolsunlar o gün verdiler kargoya.