beautiful_ ben kızıma almamıştım doğumdan sonra fenalaştım bir gece eczane eczane eşim dolandı wee baby bulmuştu idarelik o an onu bulduk bi kaç kez kullandım o dönem bir de emzirmeyi kestikten sonra kullandım. bence çok gerekli olmazsa olmaz ben elimde var diye su an almıyorum ama hiç almamış olsam bu attığımdan alırdım kendi kendine sen işini yaparken sağardı ya da bi taraftan emzirirdin diğer taraftan sağardın. sütün az olursa göğsünü uyarır sütünü getirir çok olursa mastitten korur çalışırım dersen ya da dışarı cıkacak olursan sağarsın verirsin ya da sütün çok olur bebek yetişemez sağar dolaba atarsın bence oldukça gerekli şimdi alınabilir