Kuzgunderya Busrali5858 aynen canım yoksa cok rahat ankarada devlet hastanesinde var sanırım suda dogum sancilari nerdeyse yarıya kadar indiriyormus
Dlrm Busrali5858 hele bi daha da hareketlensin ozaman çabuk geçecek merak etme ama 35 i geçince kitleniyorsun 😃
Dlrm Kuzgunderya bence ona verecek maddi gücün varsa git mediana da epiduralli normal Doğum yap en iyisi
Zuleyhakaan Ben ilk doğumumu medıkanada gültekın veye yaptırmıştım. Gayet memnun kaldım kendisinden. Şimdi 35 haftslığım tekrar ona gidiyorum. Doğum parası 2500 tl benim sto idirimim var. Olanlar varsa kullanmasını tavsıye ederım. Bu şekilde 1900 tlye denk gelicek. Muayene ücreti normalde 115 tl. Benim bildiğim kesin fiyat bu şekilde hatta gecen hafta nst’ye bağlandiğimda teyit ettirmiştim fiyatı.
Kuzgunderya Zuleyhakaan benim görümcemin kızıda gültekin beyde yaptirmişti ama onun sezeryandi cok memnun kalmişti
Dlrm Zuleyhakaan eğiduralle mi normal Doğum yapacaksınız?? Ya ben çalışmıyorum da eşim adliye personeli onlardan varmıdor acaba bir indirim
Zuleyhakaan Kuzgunderya sezeryanıda cok iymiş kendisinin. Bana hıc sezeryan demedı. Hatta benımkının kafası cok öndeydı. Yakın arkadasımın bebeğı 4 kıloya yakındı onu bıle ılk doğumu olmasına rağmen normal doğurttu.
Busrali5858 Kuzgunderya ben ilk 13+5 de 100de 80 erkek dendi sonra ozele gitmistim ki orasi daha iyi ultrasonu die o zamanda kesin erkek dendi sonrada hic degismedi ama bu kontrolde gene tegit ettirip kiyafetlerini falaan yikiycam