Zuleyhakaan Kuzgunderya sezeryanıda cok iymiş kendisinin. Bana hıc sezeryan demedı. Hatta benımkının kafası cok öndeydı. Yakın arkadasımın bebeğı 4 kıloya yakındı onu bıle ılk doğumu olmasına rağmen normal doğurttu.
Busrali5858 Kuzgunderya ben ilk 13+5 de 100de 80 erkek dendi sonra ozele gitmistim ki orasi daha iyi ultrasonu die o zamanda kesin erkek dendi sonrada hic degismedi ama bu kontrolde gene tegit ettirip kiyafetlerini falaan yikiycam
Kuzgunderya İnsallah bizimkikinde hep bir kararsizlık oldu diye detirgınım insallah detaylıda net belli eder
Kuzgunderya Busrali5858 bende ilk zamanlar cok korktm bebegim icin ama kılosu tam ayina göre ilerliyormus cok guzel dedi kılosu saglık ocagındaki ebede doktorumda internetende arastrdm tam ayni göre normalmiş kilosu ama cok bitkn ve halsizim yemek görmek istemiyorum bile 🤦♀️
Dlrm Busrali5858 ahahaha aynen bende Levent beye hep Sezeryan mu yapsak diyorum gayet iyi durumdasın normal yapacaksın diyor 😟
Dlrm Zuleyhakaan eğiduralle mi normal Doğum yapacaksınız?? Ya ben çalışmıyorum da eşim adliye personeli onlardan varmıdor acaba bir indirim
Kuzgunderya Dlrm su egidurrel tam olarak nasil birsey ve ne işe yarar daha tam arastirmadim ama cok duydum
Zuleyhakaan Dlrm sivas ticaret odasına kayıtlı ise vardır indiriminiz. İlkini normal iğnesız felan doğurmuştum.
Kuzgunderya Dlrm bende anlamadim aslında nasil basardigimi ama iştah sifir hep su iciyorum suyu cok seviyorum 😍
Busrali5858 Dlrm ben daha sormadim bu gitmemde bakalim sorucam illada normal mi olmak zorundayim keske hemen 38 de sezeryana alsalar
aysefatmavs Dlrm bana da öyle derdi, son haftada kilo kilo hurma yedirdi bol bol bebek gibi emekletti beni. ama doğumuma giremedi. zaten denk gelmese giremeyeceğini biliyordum ama hastasını zerre kadar sahiplenmemisi beni üzdü