Dlrm Busrali5858 ya müthiş birşey hele ki zaman yaklaştıkça daha da inanılmaz oluyor ama inanılmaz olan birşey DHA var Doğum sancısı 😂😂
Kuzgunderya Dlrm nerelisinz aslen ben şanlıurfalıyım urfada 1000 tl oraya annemlere gitmeyi dusundum ama dogumum temmuza denk geldigi icin oralar cok sıcak oluyr dayınılacak gibi degil diye annem buraya geleck
Dlrm Kuzgunderya bende Tokatlıyım. Ay çok uygunmuş ya ben şu Sivas’ı anlamıyorum ya öl gerekirse sağlık bile pahalı
Anneballari58 Kuzgunderya bayram ali mamik orda halen başhekim hatta ben 10 gun önce doğm yaptım çok memnunum
Dlrm Busrali5858 Busrali5858 İnan şuan çok yavaş geçiyor gibi geliyor sana ama emin ol 35 sen sonrası hiç geçmiyor sanki bir semedir 35. Haftaları geçmeye çalışıyormuşum gibi 😃 zaman yaklaştıkça zaman geçmiyor mesela benim sanki 35 e kadar çok hızlı geçti
Kuzgunderya Busrali5858 banada görümcemin kızı söyledi gitmiş dedi bende onun yalancisiym canm tam bilmyrm ama
Busrali5858 Kuzgunderya Himmm analdim cnm oladabilir adi degisti ya ondan dr lar da degismis olabilir ama onada baya iyi diyolardi
Dlrm Kuzgunderya bence ona verecek maddi gücün varsa git mediana da epiduralli normal Doğum yap en iyisi
Kuzgunderya Busrali5858 aynen canım yoksa cok rahat ankarada devlet hastanesinde var sanırım suda dogum sancilari nerdeyse yarıya kadar indiriyormus