Dlrm ben baska doktorlarada gittim ama bi ondan memnun kaldım kadin beni her türlü sorularımı cevaplamasi ile falan baya tatmin etti o yzuden degistirmek istemedim.gultepede de gulizar hanims gittim ama 2 si arasinda fark gremediğim icin devlette devam ettim