Havin49_ Allah yardımcın olsun. Evi ayırmak gibi bir imkanın yok mu. Bende senle aynıyım aslında. Bir kaynım var bizle bide kv (şuanda bir elti ve bir kayın var misafir olarak tabi) ne özel alanımız var ne rahatımz. Eşim küçük çocuğu olduğu için o bakcz diyor. Kaç defa annesi yüzünden evi ayırma kararı aldı gene durdu bırakamadı annesini beyefendi. Annesiyle ne zmn tartşmaya girsek annesi bana işte sen evi ayırmak için bahane arıyorsun diyip durdu. Birkaç defa eşimle de tartştgnda arkasından evi ayırmak için yapıyor dedi tabi eşime söyledim hemen geldi birdaha öyle bişi duysam çeker giderim dedi. Kadın daha da ses edemedi.