İmdaaaat. Nasıl zor bişey ya bu gerçekten de artık yetemedigimi düşünüyorum. 19 aylık kızım sürekli huysuz,sürekli ağlıyor, hiç eve girmek istemiyor hep dışarıda gezmek istiyor ve hava çok soğuk🥲 Yoruldum ya yok mu bir çözümü uyku desen yok bazen geceleri 4e kdr uyanık kalıyor. Evladım hiç mi uykun gelmiyor sersemleşip ayakta uyuyorm ama onda enerji tükenmiyor. Düzenli bir uykumuz vardı ne olduysa bozuldu hep çok geç uyur en erken dün uyudu o da ağlaya ağlaya telfn istedi vermedim(telfn versem gece hiç uyumaz daha önce öyle bir hataya düştüm Malesef) dışarı çıkmak istedi gece saat 10-11 arasıydı, çıkarmadım oturdu ağladı en son aldım kucağıma sarıldım öyle uyudu. Her gecemiz öyle geçiyor gündüz de aynı şekilde. Şuanda da yeni uyudu zar zor uyuttum🥲. Deneyimli anneler ne olur bişi diyin geçecek diyin dayanılck gibi değil. Sabrım da kalmadı artık istemsizce bağırıyorum sonra vicdan azabı öyle döngü içindeyiz🥺