benimsin21 Kaynanam bugün diyor bizde çocuk büyüttük hiç böyle değildi şimdikilere ne oldu da böyle huzursuz ağlak sinirli oldular diyor dedim ki bende oğlun ağlıyor muydu bebekken sık sık ağlardı diyor hah diyorum o gazmış işte ya da kolikmiş ama adını bilmiyormuşsunuz o yüzden bir şey yoktu diyorsun şimdi biz her şeyin adını biliyoruz o yüzden sıkıntı yapıyoruz