swwlnur öncelikle çok geçmiş olsun. ben bu servikal kısalığı nasıl anlıyorsunuz diye soracaktım. burada böyle tarzda konular görüyorum ama bi belirtisi vs oluyor mu bilemedim. bende 13haftalığım da dikkatli olmam ya da gözlemlemem gereken bir durum var mı acaba bu konu için?? ilk gebeliğim pek bir bilgim yok sormak istedimm