ben 15 haftalıkken kendi Dr yok diye perinatoğa gittim öylesine ikiz diye bana 16mm olduğunu söyledi daha önce Dr hiç bir şey söylememişti bence ölçmedi bile hiç bir sonra bize bir anda olmuş olabilir diyor öule bir şey mümkün mü Serklaj oldum sonra iki gün geciksem bebeklerimi kaybedecektim :(