swwlnur 11 Hafta 6 Günlükken Perinatologa Gittim, Detaylı Muayene Yapıldı, Servikal Uzunluğa 28 mm Yazmış, Ama Herhangi Bir Şey Söylemedi, Sonrasında Kadın Doğum Muayenesine De Gittim Kimse Olumsuz Bir Şey Demedi Benim Durumu Yaşayan Var Mı
1melekannesi3858 swwlnur aa kısa serviks boyu serklaja gerek var bence doktorlar kafayı yedirir bize benimde ilk gebeligimde serklaj oldum 18 de serklaj oldum 38+3 de doğum oldu sezaryen ama benimki 40 i beklerdi çünkü sanckm.dikiste sorun yoktu sadece şu azlığı ve gelişim geriliği vardı şimdi ikinciyi hamileyim ameliyat yapıp yapmayacakları belli bile değil
Elya611 swwlnur ilk gebeliğimde 25 mm ile öğrendim progestan ile 38 haftamda normal doğum gerçekleşti günlük yaşantıma devam ettim sadece yorulmadan ağır işlerden kaçınarak dikkat ettim korkulacak bir durum olduğunu düşünmüyorum
miniksusamtanemm swwlnur öncelikle çok geçmiş olsun. ben bu servikal kısalığı nasıl anlıyorsunuz diye soracaktım. burada böyle tarzda konular görüyorum ama bi belirtisi vs oluyor mu bilemedim. bende 13haftalığım da dikkatli olmam ya da gözlemlemem gereken bir durum var mı acaba bu konu için?? ilk gebeliğim pek bir bilgim yok sormak istedimm
swwlnur Sinerjik Perinatolog Muayanesinden Sonra 10 Gün Sonra Kadın Doğum Uzmanına Muayeneye Gittim Bana Her Şey Yolunda Dedi Hiç Bir Şey Söylemediler Şuan Zaten Progestan 200 mcg Fitil Olarak Kullanıyorum İnanki Rapora Şans Eseri Baktığım Zaman Gördüm
Sevdepuh Progestron fitil vermesi iğnesini vermesi lazım ve çok uzun süre ayakta kalamamnn lazım yemeği uzanarak yemen gerekıyor 25 altına inersede dikiş atılması lazım serkilaj
swwlnur 1melekannesi3858 Çarşamba Günü Perinatolog Muayenem Var Bakalım Umarım İyi Sonuçlar Olur İnanki Kilo Verdim Kaç Gündür
1melekannesi3858 swwlnur zor Bi durum bende anlıyorum seni suan bende karından ölçüm yaptılar ama ona rağmen güvenemiyorum çünkü kizimda hep vajinal baktılar inşallah iyi sonuçlar alırız
swwlnur 1melekannesi3858 Yani Doktora Da Sık Sık Gidiyorum 10 Gün Önce Gittim Her Şey Yolunda Dedi Olumsuz Bir Durum Olsa Söylemez Miydi
1melekannesi3858 swwlnur yok benim ağrım felan yok bunda karından ölçüm yaptılar oda normal gebeler ile aynı dedi ama geçmişte yaşadım.yani serklaj korkuyorum
1melekannesi3858 swwlnur canım senin serviks boyun sınıra yakın benimki vajinal hiç ölçüm yapmadılar kaç bilmiyorum
swwlnur 1melekannesi3858 1melekannesi3858 Valla Zeynep Kamile Perinatologa Gitmiştim Her Şey Yolunda Dediler Sonrasında Muayeneye Kadın Doğuma Gittim Normal Kanama Olmadığı Sürece 1 Ay Sonra Gel Muayeneye Dedi Aklım Bir Milyon Bende Raporda Baktım Hemen Randevu Aldım Çarşamba Gününe Benim Lekelenme Kanama Şikayetim Hiç Olmadı Arada Vajinam Sızlıyor Ve Makatta Ağrım Oluyor Bir Ağrım Yok Hatta Bebek Hareketlerini Bile Hissediyorum
1melekannesi3858 swwlnur valla bende 11 haftaya kadar ara ara leke oldu ozmnlar vardı vajinada sızlama ama şuan yok şükür benim nornwl karından usg ile serviks boyu da normal gebeler ile aynı çıktı