ebruaksoy35 Kızçeler benim yumurtam 24 Mart sabaha doğru çatlamış ve 6 Nisan kan verdim Dpo 13 oluyormuş o kan sonucumu öğrendim bugün 92 sizce sağlıklı mı görümcem 7-8 Nisan senin adetin demişti uygulamalar hatalı oluyor çoğu dedi
ebruaksoy35 btun pazartesi verdim ya Cuma kadın doğumda da vereceğim güzel mi sence bazıları düşük gibi dedi 24 çatladı yumurtam ama
ebruaksoy35 canannn0 kadın doğum kötü gibi görmedi cuma gel idrara sıkışık aç karnına gel dedi sabahtan keseyi görüp görmemek için
ebruaksoy35 canannn0 aynen yine aile hekimliği beta verdim öylesine kaset yaptım koyulaşmış çok ve siliklik çok az kalmış
elisamommy ebruaksoy35 Evdeki 4 5 testler pozitif diye dün kan verdim 1.20 çıktı 18 i beklenen adet tarihi🥲Çokta Umutlanma Canım Testlere Güvenmiyorum Artık
ebruaksoy35 elisamommy abaldım sağlık olsun ben 5 haftalık oldum 92 ile öğrendim gebeliğimi 6 nişanda