ebruaksoy35 canannn0 yaaa çok sevindim şuan kaç haftalıktın canım bende 12. Hafta aile hekimliği gidicektim sanırım kadın doğum ayrı o ayrı :)
canannn0 ebruaksoy35 şuan 8+5 oldum yeni güne geçtiği için, sağlık ocağı beni de 7 temmuzda gebe izlem için çağırdı hepsi farklı takip ediyor demek ki