Zeynep228 btutuk yok daha 5+4 günlük adet olduğumu sandım ama yerleşme kanamasıymış ve addetn 12 gün sonra öğrendim
Hatice_ferit Zeynep228 sizdede halsizlik mide rahatsızlığı Üşengeçlik yorgunluk bişey yapmama isteği varmı ben hiç sağlam değilimde
beyzo07 bende bugün 7+5 im 24 unde gittik doktor kalp atisi var ama makinadan duyulacak kadar degil dedi 7 nisanda tekrar gidicez bakalim insllah o zman duyariz o zman da 8+5 oluyoruz
Hatice_ferit btutuk devlet hastanesi banada öyle demişti bi kaç gün sonra özele gittim kesem gözüktü dah ıfak olabilir haftaya tekrar git
beyzo07 Antalyada olan varmi kizlar devlette dogum yapmayi dusunuyorum sehir hastanesinde önerdiğiniz bi doktor varmidir
btutuk @“beyzo07”# normalde diyet gebeliklerimde 6 haftalıkken kalp atışı duymuştım bunda 6 haftalık daha kese 3 ml dedi
Deletedmom_877 btutuk merhaba benim de 6+1 idi adet tarihime göre doktor kalp atışını gösterdi ama rapora 6+1 ve crl ye 4 mm yazmış 4 mm iken kalp atışı duyuluyor mu yani
btutuk Hatice_ferit ben hamilelik belirtisi olarak tek belirti aşırı iştahım acıldı ama mide bulantı halsizlik hic bir belirti daha başlamadı sen kac haftalıksın
beyzo07 Hatice_ferit bende aşırı var toplicagim iki yatak ama bana sanki koca evi kaldirip temizlicekmisim gibi geliyor😂
Zeynep228 Hatice_ferit yok valla çok iyim hiç bir şeyim yok 0 belirti. Ve çalışıyorum 😁 sabah 6 da kalktım kahve içtim biraz ekşime var ama kahveden oldu galiba. Onun dışında çok iyim sadece meme hassasiyetim var
Hatice_ferit btutuk ben doktora gittim kesem gözükmedi bu cuma gidicem bu sefer inşallah gözükür tahminimce 4 haftalık vardır beta 4666 dı ama çok kötüyüm varya kakıyorum hiçbişey yapamıyorum yorgunluktan halsizlikten düşüğüm gün noyunca enerjim sıfır
beyzo07 ben 24 unde gittigimde de crl 3.1 di bas ile popo arasi bebisin ama kalp atışını duyamadim insllah 7 nisanda duyabilirim asiri heyecanliyim gercek anneligin basladigi ve hissedildigi bi donem o kalp atışı bence
Merve_0001 btutuk benimde 5+3 günlük bugün kontrole gittim kese var ama içi boş dedi banada henüz çok küçük zamanla gelişir dedi sizde korkmayın İnşallah zamanla gorunececektir .
nilaydax btutuk devletteki ultrasonlar çok eski teknoloji.Stres yapma daha çok küçük görürsün embriyoyu da içinde inşallah özele gittim hep ben.
beyzo07 btutuk bence biz rahat bi 15 kilo aliriz 😂ilk hamileligimde 48 kiloyla hamile kaldim ve 65 i görmüştüm yani bunda allah kerim artık
btutuk Kızlar bisey sorsam aranızda sigara içen varmı ben iciyordumda hamilelikde bırakmak cok zor geliyo cok stresli oluyorum o sebebde günde bi tane bebege zarar verirmi acaba
btutuk beyzo07 aslında benim 3. Gebeligim 29 yasındaym daha önceleki gebeliklerimde böyle sorun yoktu ama şimdi 2 senedir böyle oldum suandada çok canım cekiyo
beyzo07 btutuk hamileligin ilk 3 ayinda bebek kanla beslendigi icin hani cok yemeyin ekmegi vs dha cok kan yapici seyler yeyin icin ilk 3 aydan sonra yediginiz bebeğe gidiyor ve bebek kilo aliyor ama ilk 3 ay yediginiz anneye kilo yapar