Valla yorumları okuyunca bir şaşırdm, 18.haftamds kadınndoğum doktorum hiç sorgulamadan, riskli bulmadan antibiyotik(b grubu) kullanabilir ve lokal anestezi ile işlem yapılabilir kağıdı verdi bana 🤭20liğim çürümüş ağrı sızı var diye gittim
Dişçim de sizn dediğiniz gibi efeksiyon olursa daha olumsuz bizim için dedi, ağrım şuanda çok şiddetli değil yoksa benim. ama çekim sonrasındaki acı ihtimaline karşı antibiyotiği kullanalım dediği için 3gün boyunca içcem 1tane, perş de çekecek dişimi 🙂↔️