nazende17 kızlar bugün gittim dişçiye kendi doktorumla da konuştum 14 haftadan sonra yaptırabilirsin dedi ama benim içime hiç sinmedi çünkü röntgen falan çekilmek gerekiyormuş ne kadar önlük de giydirseler riskli gibi o yüzden şimdilik ağrıyı çekmeye devam🥲