nazende17 2trimesterda işleme izin veriyor doktorlar. Bana dişçi çekmem dedi, izin olsa bile . Kendi doktorum izin kağıdı verdi. Dayanamıyordum. Bide uyuşturma için dozuda yazdı. başka bir dişçiye gittim ama neredeyse uyuşmadan çekti. Doktorun dediği doz bu kadar fazlasını yapamam dedi. Ağrıya katlanacağıma acıya dayanırım dedim koltukları sıka sıka çektirdim