nnko 2 gebeliğimde de bıraktım çok şükür
20 yıldır içiyorum ben de verdiğim gebelik ve emzirme aralarını saymazsam
Bırakırken zorlandım bu sefer ilkine göre, bir yerde okumuştum. Bırakırken 2 gün onu uyguladım, sigara içerken sohbet yok, telefon yok, kahve yok. Otur sigarayı iç ve kalk direk diyordu.
Bir de kendimi çok çaresiz bıraktım, gerekirse evde 3 gün anırırım ama bunu içmeyeceğim diye şartladım kendimi. Paketim bitince son sigaramla bitirdim. Allah yardımcınız olsun