nnko var malesef, seni o kadar iyi anlıyorum ki. Bazı insanlar gebelikte tiksiniyormuş tek umudum oydu ama çok tuhaf bir şekilde daha çok içme isteğim oldu, stres oldukça sigara isteği oluyor sanırım, Allah yardımcımız olsun. Kimse istemez bebeğinin sağlıksız doğmasını, bunu içmeyenlerin anlamasını beklemek çok zor ya da kolayca bırakabilenlerin. Gerçekten bazen irade meselesinden çıkıyor. Kendinden nefret etsen de o küçücük şeyin kölesi gbi olduğunu farketsen de, bebeğin için endişeden ölsen de o zıkkımdan kurtulamayabiliyorsun malesef. Vicdan azabım duyacağım milyon tane nasihatten daha fazlasını söylüyor, elimden geleni de yapıyorum ama olmuyor gerçekten Allah yardımcımız olsun, herkesin bebeğini sağsağlim kucağına almayı nasip etsin 🤲