Betulhb merhaba öncelikle hayırlı olsun,bebeginiz sağlıkla buyusun💓 darısı başımıza. Ben de şu an 39+5 im. Yarın kontrolüm var. Açılmam geçen hafta hiç yoktu.sizin açılmanız su gelmesiyle birlikte mi başladı yoksa önceki haftalarda mı? Bende henüz arada bi giren adet agrısı dışında bi belirti yok.sizin de aniden mi başladı sancılar.önceki haftalarda belirtiler var mıydı?