425265 Betulhb Bianda mı ağrı oldu benim 40 haftaya giriyorum ne ağrı var ne bişe biran önce doğmasını bekliyorum kızımın
Glnsn Betulhb teşekkür ederim🙏🏻 Demek ki birden de olabiliyor açılma. Ben de endişelenip duruyordum zaman doluyor sancı yok diye