@Betulhb geçmiş olsun canım gözünüz aydın darısı başımıza, epidural verilirken sancıyı hiç mi hissetmiyorsun yoksa hafif de olsa sancı oluyor mu bunu merak ediyorum, bir de ben son 1 saat epidurali keselim dese ebenin ayaklarına filan kapanırım herhalde son 15 dak da kesse olmuyor mu 1 saat sancı çekmek hem de sancının en yüksek olduğu zamanda çekmek çok zor olmadı mı