umsam bemde sizinle ayni 2 dusuk yasadim tekrar hamileyim domtorum tum testleri yapmamai istedi fetal dna dahil. 2 li 3lu testleri yaptirmadim cunku yanilma payi var ve Rabbim saglikli evlatlar nasip etsin hepimize, bisey ciksa dahi aldirmayi düsünmüyorum. Zaten kimse zorla alinmasi gerekiyor demiyor. Fetal dna icin detayli ultrasonu bekicem. Şayet detayli ultrasonda doktor biseyden şüphelenirse bebegin rahatsizliginin ne oldugunu bilmek, dogum esnasinda bi müdahale gerekebilir tedbiriyle fetal dna yaptiricam. Anne karnindayken müadahale edilmiyor diye biliyorum. Size tavsiyem sizde öyle yapin. Ayrica bu platformda eskisehirde fetal dna yaptiran cok kisi var, bende orda yaptirabilirim