mariasu Firmalar genellikle ya sonuçlar geç çıktı diye kötüleniyor ya da temsilciden memnun kalmıyor hastalar. Ya da testte bazı yanlış pozitiflikler çıkıyor. Bu yanlış pozitiflik ve testin geç çıkma durumlarını her firmada yaşayabilirsiniz. Hepsinin teknik ve bilimsel olarak açıklamaları var. Firma temsilcileri ya da eğer bir genetik uzmanıyla çalışıyorlarsa genetik uzmanı sizi bu konuda aydınlatmalılar. İnşallah iyi sonuçlar alırsınız😇