zeynepnills bugün gidip dikişleri aldırdım valla hiç hissetmedim desem yeridir 🤣 korkudan doktorla sohbete girdim ama hissedilmiyor ya çok hafif bir şekilde çektiğinde ipin içinden çıktığını hissediyorsun acı değil hafif gıdıklanır gibi sadece biraz canımın yandığı yer ultrasonla baktı bastırdı biraz o sızı yaptı onun harici sorun yok için rahat olsun gülüm 🥰♥