İnşallah ya 😌 bende aynı mamayı kullanıyorum genelde gece veriyorum biberonda aynısını kullanıyorum ama ben direk zamanında 2 ve 3 numaralı başlığı almışım ek olarak anti kolik aparatı da var muhakkak onu da kullanıyorum , dediğiniz gibi onu bende farkettim mesela çok aç olduğunda çok heyecanlı içip daha çabuk bitirince daha çok kusuyor , mama veya süt ısı konusunda da gerçekten onu ayarlayamıyorum dediğiniz gibi bazen içerken soğuyor dün sağdığım sütü verirken baya soğuduğunu farkettim ama o an o şekilde tekrar ısıtmaya fırsatım yoktu ve hiç kusmadığı kadar kustu , inşallah bizde kusma olayını çözeriz tamamen biter 🥹