35.haftada 3200dü doktor 4kiloyu bulur demişti şu an 37.haftadayim Çarşamba kontrolüm var kilosundan çok korkuyorum normal doğuma engel olur diye doktor dikkat et yediklerine unlu tatlı şeyler yeme dedi ama pek yapamıyorum daha da artmadan bir an önce doğurmak istiyorum suni sancıyla başlatmasini mı istesem diye düşündüm rahmi uyarmasini siz mi istediniz doktor kendi mi söyledi