zeynepyldrm_07 merhaba memnun oldum biz de tayindeyiz o yüzden biraz yabancılık içindeydim evet Atlaz hanıma gidiyorum bende çok memnun kaldım ama lokman hekim de düzenli gittiğim bi doktor var rabbim kazasız belasız gitmeyi nasip etsin ben ilk beta hcg burda verdim doğru mudur acaba siz de hiç verdiniz mi orda veya eda hanıma gittiniz mi önceden