smgkk evet evet bende vana gidiyorum kontrollerim orda oluyor Çaldıran da da Atlaz hanıma gidiyorum azerbaycanlı olana ama vanda gittiğim devamlı var nerelisiniz aslen ne iş yapıyorsunuz acaba biz de buralı değiliz eşimin görev icabı geldik eda hanıma ilk kontrolününe mi gittiniz yani o da rapora düşmüş aslında ama kafadan atmıyor herhalde ne ise onu yazıyordur ya ben normalde çok takmam da hani ne bilim işte bu ara da çok soru soruyorum size de kusura bakmayın bi sakıncası yoktur umarım ☺️