smgkk çoook geçmiş olsun rabbim analı babalı büyütsün inşallah çok sevindim sizin adınıza da bende de dün öyle ilk nst ye girdim sancı çıktı 32. Haftadayım serum takviyesi yaptılar magnezyum ama ben hiç bişi hissetmiyordum valla seni gönderemem dedi yatırdı hemen bş serum taktılar sonra geri düştü nst de olur mu öyle acaba ara da çünkü ben nst ye girmesem hiç hissetmiyordum bile