african Yarın 16+3 de görmeyi umuyoruz inşaallah. Çevremdekiler ve ben dahil %90 erkek hissediyoruz. Tamamen his 😊
aysebeyza1 Benim de geçen hafta 12+4 te gittiğimde bacak arasını açıp göstermişti oğlum 😄 erkek eşyaları almaya başlıyorum yavaştan değişmez herhalde baya baya gördük aslında doktor da dedi kesin erkek diye 😄
kubrakyol52 16+3 teyim 11 eylül görünüyor 2 hft önce bir kağıda yazmasını istemiştik doktordan sonra akşam eşimle birlikte öğrendik kız, ama ben hep erkek hissediyordum hala da öyle değişse yazmazdı değil mi kağıda
sudeates0658 derya1108 yaa doğumlarımız çok yakın benimkide 6 Eylül gözüküyor 40 haftayı tamamlarsa 16.haftada kesin kız dedi bacak arasını da net görerek ama yanılma olacak diye çok korkuyorum siz nasıl öğrendiniz🥹
derya1108 sudeates0658 Ya ne güzel Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲 biz 11. Haftada fetal dna yaptırdık o şekilde öğrendik 3 gün öncede kontrolümüz vardı orda da doktor tekrarladı. Bende cinsiyeti değişecek diye hala tedirginim 😅😅
slann Benimde 12+5 de kıza benzetti 13+5 de gittim net kız dedi ama halen erkek hissediyorum 16. Haftayı bekleyeceğim değişir belki ilk bebeğim erkek olsun çok isterim doğum 24 Eylül gözüküyor 🥹😍
Fahriyeslmn aydera vala bilmiyorum ya bazılarını görüyorum 20 haftadan sonra değiştiğini söylüyorlar inşallah bizim minik te öyle bir sürpriz yapar 🙂
user99 Hepimizin gönlüne göre versin Rabbim şöyle baktım ama hep erkek gönlümüz kızdan yana ama olsun Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağımıza vermeyi nasip etsin de kız erkek fark etmez artık benim için zaten benim bu ilk gebeliğim ikisi de yok 😂
gamzee7 user99 13.haftamda oğlum olacağını öğrendim hem Fetal DNA sonucu ile hemde ultrasonda net şekilde gördük 😂💙 Şuan 16+1 haftalığız Doğum 13 Eylül yazıyor 🥰
betl99 Fetal ile öğrendik ama bu cumartesi partimiz var henüz bilmiyorum. Uygulamaya göre 28 Eylül gösteriyor bizim doğum 🤰🏼🤰🏼