zeynebzeyneb EftelyaRuzgari Bende çoğunlukla erkek göüryorum benimde yarın belli Olucak Allah izin verirse ☺🤲🏻 2 kızım var Bakalım Rabbim bize ne hediye vermiş 3. kez
zumraziye aydera bende 12 de %80 erkek demişti 15 de kız gibi dedi bacak açmayınca haftaya gitcem tekrar netleşcek inşallah
zeynebzeyneb user99 Dua edin öyle olsun yazımı kim görüyorsa sağlıklı hayırlı bir şekilde erkek istiyorum 😁 2 kızım var Rabbime Hamd Olsun erkeğide tatmak istiyorum 🤲🏻☺☺
miyopmom zeynebzeyneb sanada banada isteye herkese hayırlı sağlıklı çok güzel erkek bebekler olsunlar InsAllah🤲🏻💙 bana kız dedi ama bakalım bu dahakinde kesinleşecek
minikmucizem20 zeynebzeyneb ay benimde kızım var erkek istiyorum 4 nisanda söyleyecek doktor inşallah erkektir
kelebeeeeek zeynebzeyneb inşaAllah oğlunuz olur benimde iki kızım var bu oğlan olsun istiyorum lütfen banada dua edin ❤️
miyopmom user99 bana 12+5 de kız dedi💖 Tahmini doğum tarihi 18 Eylül InsAllah😍 bu arada kesinlikle erkek senesi her yerde erkek var herkes erkek 🥰💙
Fahriyeslmn miyopmom ay bana da kız dediler ama Ağustos annesiyim rabim hepimize gönlümüzden geçeni nasip etsin inşallah Benim ultrason fotrafimi gören herkes erkek demişti bende hala erkek hissediyorum bir kızım var birde oğlum olur inşallah ❤️
zeynebzeyneb miyopmom Aminnn Amiiiinn Çok içten amin dedimmm Heyecanlıyım yarın için 😌😌😍 Rabbim bizede sizeede erkek evlat sevincide yaşatsın
Fahriyeslmn Ben Ağustos annesiyim bir kızım var doktorum kız dedi ama ben erkek hissediyorum inşallah benimde erkektir 🙂
miyopmom Fahriyeslmn evet banada erkek gibi geldi nub u sanki insAllah hayırlısıyla gonlunuzden geçen olur🤲🏻💙
Fahriyeslmn zeynebzeyneb valla inşallah öyledir ya en son 19 haftada kız dedi ama ben hala erkek hissediyorum o haftadan sonra değişir mi bilmiyorum ama inşallah erkektir 🙂
derya1108 user99 Evett öğrendim doğum 8 Eylül gibi duruyor inşallah cinsiyetimiz kızz 💗 benimde doğum günüm 23 Eylül belki annesinin doğum gününe kadar bekler sürpriz yapar bakalımmm 🌸
sudeates0658 derya1108 yaa doğumlarımız çok yakın benimkide 6 Eylül gözüküyor 40 haftayı tamamlarsa 16.haftada kesin kız dedi bacak arasını da net görerek ama yanılma olacak diye çok korkuyorum siz nasıl öğrendiniz🥹
kader_ozgr Benimde 12 de çıkıntı var gibi dedi 13 te kız gibi belli değil dedi inşallah 2 hafta sonra öğreniriz 😊
aydera esmer_hilal benimki uzamaz inş %99 kız ama sen bir şey alma dedi bir de gitmeden çikolata yiyip vişne suyu içmiştim o yüzden baya hareketliydi netti aslında da işte nolur nolmaz bekliyorum 😂